fara TVA cu TVA
0 Cosul Meu

arrow_drop_up

Nu ai niciun produs in cos.
Total (fara TVA) 0,00 RON

Termeni și condiții


  • Comenzi si livrare Comenzi si livrare
  • Beneficii Beneficii
  • Garantie si service Garantie si service
  • Contul meu Contul meu
  • Intrebari frecvente Intrebari frecvente
  • Informatii generale Informatii generale
  • Vreau sa fiu reseller

    Preluare comenzi

    • Telefon mobil:
    • Program:
    • 0742 268.889
    • L-V: 08-16

    Contact service

    • Telefon mobil:
    • Program:
    • 0731 371.569
    • L-V: 08-16

    Suport AgroMAX

    • Telefon mobil:
    • Program:
    • 0742 268.889
    • L-V: 08-16

    Formular de contact

AgroMAX / Info / Informatii generale / Termeni și condiții

TCGV (Termenii si Conditiile Generale de Vanzare) se aplica vanzarilor de bunuri si servicii prin intermediul site-ului www.agromax.ro de catre administratorul magazinului. Utilizarea www.agromax.ro implica in mod direct acceptarea TCGV. Administratorul isi rezerva dreptul de a revizui aceste prevederi in functie de modificarile legislative, fara o notificare prealabila.

Cuprins:

1. Administrarea magazinului
2. Drepturi de autor si proprietate intelectuala
3. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
4. Modalitati comanda
5. Modalitati de plata, preturi, facturare
6. Program de lucru, livrari, termene
7. Garantii, returnare produse
8. Obligatiile cumparatorului
9. Obligatiile vanzatorului
10. Litigii, concilieri

Prin lansarea unei comenzi Clientul intelege si este de acord cu TCGV impuse de catre Dairy MAX International SRL, dupa cum urmeaza:

1. ADMINISTRAREA MAGAZINULUI:

Magazinul online www.agromax.ro este administrat de SC Dairy MAX International SRL, avand codul unic de inregistrare RO31145354, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J24/89/2013, capital social 200 Lei, cont IBAN RO53 INGB 0000 9999 0855 4290 deschis la ING Bank, sediu social in Com. Recea, sat Sasar, str. Eroilor nr.17, jud. Maramures, e-mail: [email protected], tel.: 0362 130 402.

2. DREPTURI DE AUTOR SI PROPRIETATE INTELECTUALA:

Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul agromax.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului, deoarece reprezinta proprietatea Dairy MAX International SRL si a partenerilor sai, fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala. Orice probleme legate de incalcarea drepturilor de autor si de proprietate intelectuala pot fi raportate la adresa [email protected].

3. PERFECTAREA CONTRACTULUI LA DISTANTA, VALABILITATE:

Dairy MAX International SRL va respecta prevederile Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta. Odata cu lansarea comenzii pe agromax.ro, Cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon, prin care Dairy MAX International SRL isi deruleaza activitatea.
Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre Dairy MAX International SRL. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail). TCGV agromax.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
Dairy MAX International SRL nu considera sub nicio forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

4. MODALITATI COMANDA

Comenzile lansate de catre Clienti vor fi confirmate prin email, SMS sau telefonic. Doar comenzile confirmate se considera comenzi ferme. Dairy MAX International SRL nu va fi raspunzator pentru defectiunile datorate serverului pe care este gazduit site-ul sau pentru problemele legate de conexiunea la Internet.

1. Comanda online:
Pentru a efectua o comanda prin intermediul magazinului nostru nu este este necesar sa va inregistrati, dar trebuie sa va completati datele solicitate. Daca doriti sa mai faceti cumparaturi de pe site-ul nostru, recomandarea noastra este sa va creati un cont client pt. a nu fi nevoit sa va completati datele la fiecare comanda.

Alegeti produsul/produsele dorit(e) si apoi faceti click pe butonul "Adauga in cos".

Pentru vizualizarea produselor alese si modificarea cantitatilor faceti click pe "Cos".

Aveti posibilitatea sa vizualizati istoricul comenzilor efectuate in sectiunea "Istoric comenzi" a contului de client accesand link-ul "Contul tau" din partea de sus a site-ului.

Inainte de finalizarea comenzii, aveti posibilitatea sa completati o alta adresa de livrare diferita fata de adresa de facturare.

In cazul in care ati optat pt. comanda online optiunile d-vs de plata sunt:

- Plata la livrare (ramburs)
- Virament bancar
- Carte de credit

2. Comanda prin email:
Daca nu doriti sa va inregistrati puteti comanda direct prin e-mail. Va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa [email protected] in care sa specificati produsele pe care doriti sa le achizitionati, impreuna cu datele d-vs de corespondenta (nume, adresa completa, telefon) si modalitatea de plata pentru care optati.

In cazul in care ati optat pt. comanda prin email optiunile d-vs de plata sunt:

- Plata la livrare (ramburs)
- Virament bancar

3. Comanda prin telefon:
Similar comenzii prin email putem prelua comanda d-vs si telefonic.

Ne puteti apela la numarul 031 8200.401 si in urma preluarii comenzii si a datelor de corespondenta va putem livra produsele in aceleasi conditii ca in cazul celorlalte modalitati de comanda.

In cazul in care ati optat pt. comanda prin telefon, optiunile d-vs de plata sunt:

- Plata la livrare (ramburs)
- Virament bancar

Produsele comercializate de catre Dairy MAX International SRL sunt noi, ambalate si sunt insotite de factura fiscala, certificat de garantie, certificat de conformitate si, daca este cazul, manual de utilizare si exploatare.

5. MODALITATI DE PLATA, PRETURI, FACTURARE:

Pentru toate preturile afisate pe site si in materialele tiparite de catre Dairy MAX International SRL este specificat daca contin TVA si taxa verde (daca este cazul, in conformitate cu HG 448 din 2005).

1. Plata la livrare (ramburs), prin intermediul curierului.
Pentru aceasta modalitate de plata poti opta atunci cand doresti sa achiti produsele in momentul in care coletul ajunge la tine. In cazul in care alegi plata la livrare, curierul elibereaza o dovada a incasarii rambursului, act care tine loc de chitanta fiscala. Dairy MAX International SRL nu va mai emite ulterior vreo chitanta. Firma de curierat va pastra produsele in depozitul din raza locatiei tale 7 zile, dupa care vor fi returnate.

2. Plata online prin card (Visa/Maestro/Mastercard)
Acceptam urmatoarele carti de credit/debit: Visa, Visa Electron, MasterCard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metoda de plata cardul bancar de credit/debit, comanda dumneavoastra va fi procesata imediat.
Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele AgroMAX sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediul electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard.

3. Plata prin virament bancar
Plata se face cu ordin de plata folosind datele bancare de mai jos (datele bancare sunt furnizate de webshop si in momentul finalizarii comenzii). Plata prin virament bancar se poate efectua atat dintr-un cont de persoana fizica, cat si dintr-un cont de persoana juridica. Livrarea marfii se va face dupa confirmarea platii in contul Dairy MAX International SRL. Pentru trimiterea confirmarilor de plata, va rugam sa folositi adresa [email protected].

Detalii bancare pentru completarea ordinelor de plata:

Nume firma: Dairy MAX International SRL
Cont IBAN RON: RO53 INGB 0000 9999 0855 4290, ING Bank
Cod unic inregistrare: RO31145354

In unele situatii ne rezervam dreptul de a percepe plata totala sau partială in avans (ex.: comanda unica cu valoare mai mare de 1000 lei sau refuzul de a prelua o comanda expediata anterior).

Ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara un anunt prealabil. Modificarea preturilor nu va afecta comenzile in derulare. Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii. Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii in momentul in care ati completat minimul de date necesar pentru procesarea acesteia.

6. PROGRAM DE LUCRU, LIVRARI, TERMENE:

Programul de lucru al magazinului este de luni pana vineri intre orele 08-17. Comenzile lansate de catre clienti pe site intr-o zi nelucratoare vor fi procesate in prima zi lucratoare.

Pentru produsele aflate pe stoc termenul de livrare este intre 2 si 5 zile de la confirmarea comenzii, in functie de locatia clientului si de disponibilitatea firmei de curierat. 

Avand in vedere ca in procesul de livrare a comenzilor mai sunt implicati in afara de Dairy MAX International SRL si diferiti terti (ex: firma de curierat), nu garantam indeplinirea nici unei comenzi, indiferent de conditiile de disponibilitate specificate pentru un anumit produs.

Pentru produsele care nu se afla pe stoc, termenul de livrare este de 15 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii.

In functie de disponibilitate si stocuri pentru anumite produse, perioada de livrare poate fi mai mare de 15 zile lucratoare. In situatii excepţionale, este posibil ca anumite produse sa nu fie disponibile, chiar daca pe site este specificat altfel. In aceste cazuri, se va comunica Clientului acest aspect. Totodata, Dairy MAX International SRL isi rezerva dreptul de a include/scoate produse de pe site fara un anunt prealabil.

Livrarea produselor catre clienti se va face prin intermediul unei firme de curierat consacrate din Romania, sau daca clientul doreste poate ridica comanda direct de la sediul nostru. Firmele de curierat cu care lucram sunt Fan Courier, DPD si Sameday. Criteriile de selectie a firmelor de curierat sunt viteza de livare a comenzilor, acoperirea nationala, garantia marfii si modalitatile de comunicare atat cu noi, ca furnizor, cat si cu dvs., in calitate de client.

Costul livrarii este calculat automat in momentul finalizarii comenzii in functie de greutatea si de volumul coletului.

In momentul receptiei produsului, va rugam sa verificati continutul si integritatea coletului. Daca sesizati nereguli, va rugam sa le specificati intr-un proces verbal in scris, impreuna cu persoana care a efectuat livrarea. In cazul in care nu se realizeaza acest proces verbal, Dairy MAX International SRL nu va accepta reclamatii ulterioare.

7. GARANTII, RETURNARE PRODUSE:

Perioada de garantie a produselor variaza in functie de destinatia acestora si este specificata in cadrul fiecarei grupe de produse, la fiecare produs, in detaliile acestuia. Dacă nu exista certificat de garantie atasat in colet sau in ambalajul produsului, va fi considerata drept certificat de garantie factura fiscala emisa de Dairy MAX International SRL. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. In momentul finalizarii achizitiei, clientul are posibilitatea de a cumpara un an de garantie tehnica suplimentara, pentru suma de XX lei (inclusiv TVA).

Garantia se solutioneaza la punctul de lucru al Dairy MAX International SRL, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Dairy MAX International SRL, iar expedierea se va face prin intermediul serviciului de curierat folosit initial. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. Conform legii, produsele care au insumate interventii de service ce depasesc 10% din perioada de garantie sau care la o singură interventie depasesc aceasta perioada vor fi inlocuite cu produse noi, identice sau, in cazul in care acest lucru nu este posibil, se returneaza contravaloarea produsului si a transportului.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente, factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor. Toate aceste conditii de garantie se regasesc in certificatul de garantie aferent fiecarui produs.

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit fara alte costuri suplimentare cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris (pe mail) a Dairy MAX International SRL in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Dupa depasirea celor 48 ore, produsul defect intra sub incidenta garantiei.

Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

Conform legii comertului electronic, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

In consecinta, Dairy MAX International SRL ofera clientilor sai posibilitatea de returnare a produselor, in ambalajul original intact si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea.

Dairy MAX International SRL va inapoia contravaloarea produsului in cel mult 15 zile de la data receptiei produsului returnat. Inaintea initierii procedurii de returnare, clientul este obligat sa se consulte cu un reprezentant AgroMAX, fie folosind sistemul de asistenta online de pe site fie apeland unul din nr. de telefon afisate. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele/manualele care l-au insotit) si sa nu prezinte deteriorari/uzura vizibile sau tehnice/de functionalitate. Returnarea contravalorii se va efectua exclusiv prin virament bancar de către Dairy MAX International SRL în contul indicat de Client. Suma inapoiata nu va include cheltuielile de transport retur, nici eventualele comisioane bancare.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise (fax sau email) in maxim 10 zile de la livrare, in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. In momentul finalizarii achizitiei, clientul poate opta pentru extinderea perioadei de returnare cu inca 20 zile peste cele 10 standard. Pretul pentru aceasta extindere este de XX lei (inclusiv TVA).

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea Coletului.

8. OBLIGATIILE CUMPARATORULUI:

- furnizarea de informatii reale, corecte si actuale despre persoana sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar Dairy MAX International SRL fiind in imposibilitatea procesarii comenzilor transmise de pe agromax.ro;
- sa accepte TCGV agromax.ro odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii;
- sa transmita operatorilor AgroMAX, daca este cazul, informatiile exacte (inclusiv imagini) solicitate de acestia, pentru identificarea cat mai exacta a modelului de echipament pentru care se comanda componenta respectiva.

9. OBLIGATIILE VANZATORULUI:

- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- sa livreze produsele in aceeasi zi daca acestea sunt in stoc pentru respectarea termenului de livrare de 24 ore;
- sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea Confidentialitate, parte integranta a TCGV agromax.ro;
- sa raspunda, in cel mai scurt timp, sesizarilor de incalcare a drepturilor de autor, spam, garantie, suport tehnic si de asemenea nemultumirilor create prin colaborarea cu agromax.ro sau prin comenzile transmise de pe acest site prin email catre adresa: [email protected] ori telefonic la nr. 031 8200.401;
- sa faciliteze rezolvarea problemelor legate de produsele achizitionate din magazinul online AgroMAX in maximum 30 de zile calendaristice.

10. LITIGII, CONCILIERI:

Orice litigii aparute intre Dairy MAX International SRL si Clienti se vor rezolva de preferinţă pe cale amiabila. In momentul aparitiei unor probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Marcel Rosca, tel. 0748 110.113 sau la adresa [email protected].
In cazul in care acest lucru nu va fi posibil, se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea litigiilor va fi de compententa instantelor de judecata romanesti de la sediul Dairy MAX International SRL.

Dairy MAX International SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. Ne rezervam dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

Protectia datelor si confidentialitate

  • Comenzi si livrare Comenzi si livrare
  • Beneficii Beneficii
  • Garantie si service Garantie si service
  • Contul meu Contul meu
  • Intrebari frecvente Intrebari frecvente
  • Informatii generale Informatii generale
  • Vreau sa fiu reseller

    Preluare comenzi

    • Telefon mobil:
    • Program:
    • 0742 268.889
    • L-V: 08-16

    Contact service

    • Telefon mobil:
    • Program:
    • 0731 371.569
    • L-V: 08-16

    Suport AgroMAX

    • Telefon mobil:
    • Program:
    • 0742 268.889
    • L-V: 08-16

    Formular de contact