.
Returnare produse
- Comenzi si livrare
- Beneficii
- Garantie si service
- Contul meu
- Intrebari frecvente
- Informatii generale
- Telefon mobil:
- Program:
- 0742 268.889
- L-V: 08-16
- Telefon mobil:
- Program:
- 0731 371.569
- L-V: 08-16
- Telefon mobil:
- Program:
- 0742 268.889
- L-V: 08-16
Preluare comenzi
Contact service
Suport AgroMAX
Formular de contact
Returnarea produselor:
Conform legii comertului electronic, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Dairy Max International SRL a extins acest termen la 30 de zile. Clientul are dreptul sa se retraga din contract si sa returneze un produs in termen de 30 de zile calendaristice, fara a invoca vreun motiv si fara a suporta alte costuri, cu exceptia celor de livrare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea.
Dairy MAX International SRL va inapoia contravaloarea produsului in cel mult 15 zile de la data receptiei produsului returnat. Inaintea initierii procedurii de returnare, clientul este obligat sa se consulte cu un reprezentant AgroMAX, fie folosind sistemul de asistenta online de pe site, fie apeland unul dintre numerele de telefon afisate. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele/manualele care l-au insotit) si sa nu prezinte deteriorari/uzura vizibile sau defecte tehnice/de functionalitate. Returnarea contravalorii se va efectua exclusiv prin virament bancar de catre Dairy MAX International SRL in contul indicat de client. Suma inapoiata nu va include cheltuielile de transport, retur, nici eventualele comisioane bancare.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise (fax sau email) in maxim 30 de zile de la livrare, in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Coletele care nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
- Comenzi si livrare
- Beneficii
- Garantie si service
- Contul meu
- Intrebari frecvente
- Informatii generale
- Telefon mobil:
- Program:
- 0742 268.889
- L-V: 08-16
- Telefon mobil:
- Program:
- 0731 371.569
- L-V: 08-16
- Telefon mobil:
- Program:
- 0742 268.889
- L-V: 08-16